Annette Stahl Karlsen, Miss Stahl, Hjørring

Admind Care

Absolut det mest logisk opbyggede frisørsystem nogensinde.

 

Fokus på det væsentlige
Admind Care er udviklet i samarbejde med vore kunder, for at kunne tilbyde en løsning der opfylder alle behov i din salon eller klinik.
Med Admind Care kan du fokusere på det væsentlige, nemlig dit kreative og faglige arbejde og den service, du giver dine kunder, og lade Admind Care klare resten.

Mere tid til kunderne
Tid brugt på administration kan ikke anvendes på dine kunder. Admind Care holder styr på dine kunder, dit personale, dit lager, dine leverandører, din økonomi og din målopfyldelse.

24 timer online
Via en PC, smartphone eller tablet kan du give dine kunder mulighed for at bestille tid, på et hvilket som helst tidspunkt, fra hvilket som helst sted, til de behandlingstyper, du har besluttet at lægge på Internettet.

Venteliste
Er der ingen ledige tider, tilbydes kunden at blive tilmeldt ventelisten. Får du et afbud, skal du blot slå op på ventelisten, kontakte kunden, og flytte reservationen over i kalenderen.

SMS meddelelser
Automatisk påmindelse om nuværende og fremtidige aftaler eller en fødselsdagshilsen, er en god kundeservice
Husk, at det er dig, der bestemmer beskedens indhold, og hvornår den skal sendes.

Når Internettet er nede
Når der er problemer med Internettet, har vi sikret, at du har fuld adgang til dine aftaler, dine kunder og dine behandlingsbeskrivelser.
Dine kasseekspeditioner, inkl. kortbetalinger, kan du også gennemføre, når nettet er nede.

iPad, iPhone og Andriod telefonerne
giver dig fuld adgang til at arbejde med din kalender, når du er på farten. Du kan ligeledes komplementere din PC i forretningen med en iPad.

Admind Care anbefales af
Danmarks Frisørmesterforening

Prisinformation

 

Absolut det mest logisk opbyggede frisørsystem nogensinde.

Hvad nu hvis der var lavet et program, som med ét slag kunne hjælpe dig med at:admind_11

styre din kalender og dine aftaler,
styre dit kundekartotek og dine behandlingsbeskrivelser,
styre dine ydelser og behandlinger,
klare kasseindslag og kassedriften generelt
styre dit varelager og vareforbrug,
klare dine lønberegninger og provision,
få det hele overført til dit regnskab,
Og samtidig er nemt at bruge?
– Ville du så ikke bruge en time for at høre mere om det

Sådan et program er Admind Care – Og mere til.

Du kan læse mere om Admind Care nedenfor, eller du kan ringe til Admind ( 70 20 18 76 ), eller Kontakt 2Bdesign, for at aftale en tid til en mere grundig præsentation af programmet.

Admind Care er en brancheløsning rettet mod frisører, kosmetologer og lignende fag. Det indeholder aftalekalender, kasse og regnskab i en sammenhængende enhed. Samtidig er det et online regnskabsprogram, der kan håndtere flere samtidige brugere.

Admind Care
er tilpasset arbejdsgangene i salonen, og hjælper dig med at:admindhair2

•styre din arbejdskalender og dine aftaler,
•styre dit kundekartotek og dine behandlingsbeskrivelser,
•styre dine ydelser og behandlinger,
•styre kasseindslag og kassedriften generelt
•styre dit varelager og vareforbrug,
•styre dine lønberegninger og provision,
•få det hele overført til dit regnskab,
•styre dit momsregnskab og vise din omsætning og anden generel statistik,
•spare tid.

– Det koster ikke mere end en kvart herreklip om dagen!
– Og er samtidig nemt at bruge.

Du kan også se eksempler på pris på Admind løsninger

Hvis du er interesseret i at høre mere om programmet, kan du bruge vores kontaktform oppe i hovedmenuen, og få aftalt et tidspunkt hvor du kan aftale en tid til en grundig præsentation af programmet.

Kalender og Online Booking

Kalender
I den elektroniske kalender oprettes reservationer, der både kan ændres og flyttes rundt med som du vil. I dag kan det gøres med papir og blyant i bogen, men i den elektroniske slipper du for at miste information, da tingene kun skal skrives én gang. Med Admind mister du iøvrigt ikke kalenderen af skærmen, hvis din Internetforbindelse pludselig går ned.

Se f.eks. her, hvor nemt det er at oprette en aftale i kalenderen:

Da kalenderen er fuldt integreret med kundekartoteket, har du samtidig adgang til alle data på kundens behandlingskort.

Online Booking
Med tilkøbsmodulet Online Booking, får du et booking system, der giver dine kunder mulighed for at bestille tid på et hvilket som helst tidspunkt af døgnet, fra hvilket som helst sted i verden, til netop de behandlingstyper, du har besluttet at lægge på nettet.

Samtidigt frigør du mere tid til din personlige kundepleje og undgår i højere grad at skulle sige ”undskyld mig et øjeblik” til din kunde, hvorefter du, styrter hen til receptionen for at notere den næste tid i bestillingsbogen.

SMS beskeder
Har du nogensinde oplevet, at en kunde har glemt sin aftale, eller misforstået mødetidspunktet, og du hermed er gået glip af en omsætning?

På denne baggrund har vi udviklet en SMS løsning, der via kalenderen, automatisk sender aftalepåmindelser, f.eks. 4 timer før aftalt tid.
Det koster intet at blive tilmeldt og der er ingen fast abonnementsafgift. Du betaler kun 78 øre + moms pr. afsendt besked.

Prøv Adminds Online Booking her: ONLINE BOOKING

Hvad vil det koste dig at vælge Admind?

Admind Care og Admind Office
Du kan se priseksempler længere nede på siden.
Når du vælger Admind Care som en online-løsning, (altså hvor Admind hoster dine data, og du derfor kan koble dig på fra en hvilken som helst maskine), får du samtidig regnskabsprogrammet Admind Office med i købet. Denne løsning koster dig 395,00 kr. pr. måned.

Deri er også inkluderet gratis Hotline, hvor du kan ringe til Admind i normal åbningstid hvis du er kørt helt fast, samt alle opdateringer der måtte komme til både Admind Care og Admind Office.

Beregn din pris
Udfyld felterne nedenfor for at udregne hvad det vil koste dig at bruge Admind, både opstarten samt prisen pr. måned.

  • Admind Priser
Svarende til en gang “bryn og vipper” eller højst en halv “herreklip” pr dag.

  • Hardware
  • Send som Email
  • Du kan få dette prisoverslag tilsendt på mail, ved at udfylde nedenstående felter, og trykke på "Send mail"

 

Admind Online Booking
Du har også mulighed for at tilvælge Online Booking til dit system, sådan at kunder kan bestille tid direkte fra Internettet, og du derved mange gange vil slippe for at tage telefonen og i stedet bruge tiden på den kunde du har i salonen.

Online Booking koster 200,00 kr. pr. måned.
Prøv Adminds Online Booking her: Online Booking

Hjemmeside
Når du vælger Online Booking, får du et gratis hjemmeside-system med i købet.
Hvis du vælger online booking gennem Admind, tilbydes du en såkaldt 0 kr. hjemmeside, hvor du nemt selv kan vedligeholde din hjemmeside direkte fra dit Admind Office. (du kan se et eksempel her)
Vil du derimod have en helt unik hjemmeside, er den bedste løsning at købe sig til selve designet og kodningen ude i byen.

Vi, 2Bdesign, kan tilbyde at opbygge din hjemmeside med et unikt design, og lave al kodningen, så siden er klar til at fylde indhold i for 5.000,00 kr.
(Design af logo er ikke omfattet af denne pris. Her aftales prisen fra gang til gang).

Skal vi også tage os af tekstforfatning og indlægning af fotos til en startopsætning, gør vi dette for 1.500,00 kr.

Admind® Care anbefales af Danmarks Frisørmesterforening