Admind Retail

Admind Retail – avanceret kasseapparat med mange funktioner
Et kasseapparat er ikke bare en sammentællingskasse med møntopbevaring.

Den moderne kasse formindsker fejl og svind, holder styr på lageret, kender dine kunder og kan selv bogføre kassebonen.

Det frigiver ressourcer til produktudvikling og kundeservice.

Lagerstyring er en vigtig del af dagligdagen, ikke kun ved status. Med Admind Retail, ved du altid hvad du har på lager – og med flere lokationer, ved du også hvor det er.
Der kan indsættes minimumsgrænser på antal enheder, så systemet selv laver indkøbslister.

Bruger du i butikken kundenr, giver det mulighed for at lade ‘medlemmer’ få øget rabat, måske afhængig af indkøbsmængde og derved fastholde kunderne med loyalitetsprogrammer.

Og alle disse ting får du med som en del af standardpakken.

Acdrawer21dmind Retail er et kasseapparat
Men Admind Retail er samtidig også langt mere end det.

Udover den almindelige kassefunktion, som du kender fra et almindeligt kasseapparat, kan Admind Retails kassefunktion vise dig alle dine kasseindslag, minut for minut.

Du kan genudskrive boner, holde styr på solgte gavekort og tilgodebeviser, og se hvad der er omsat for i løbet af dagen – eller alle de andre dage for den sags skyld.

Stregkodescanner og datacollector kan tilsluttes og være med til at mindske risikoen for fejlindtastninger og samtidig øge hastigheden på ekspeditionerne.

Admind Retail er nu også kommet i en Touch-version, der både øger ekspedititionerne yderliger, og gør mange af ekspeditionerne nemmere.

Admind Retail klarer lagerstyringlager1
Du kan bestille, modtage og optælle dine varer direkte fra Admind Retail.

Ved hjælp af avanceret gruppering af din varer kan du holde styr på varesortimentet generelt – men også på varianter af dine varer, såsom størrelse og farve.

Og du kan holde styr på forskellige lokationer, hvis du har flere salgssteder.

Med en Datacollector, en lille håndscanner, kan du scanne dine varer mens de står på hylden, skrive antal, og så indlæse dataene i Admind Retails lageroptælling.

Status har aldrig været nemmere.

Kontohåndtering og kundeplejekunder1
Admind Retail kan også håndtere et avanceret kundekartotek, hvor – udover almindelige oplysninger som adresse og lignende – for hver enkelt kunde eller i grupper kan definere rabataftaler, se kontooversigt, udeståender, antal besøg m.m.

Det gør dig bedre rustet til at give kunden en god og behagelig oplevelse af at være en kendt person i butikken. Og det hurtige overblik gør det let for dig at overskue hvilke kunder, du bør satse på og vise særlige hensyn.

Man sku’ tro det er løgn…

Men det er det ikke!

De fleste butiksystemer på markedet i dag er ret dyre, og afholder derfor mange butiksindehavere fra at investere i et system, som ellers på indlysende vis ville være med til at gøre hverdagen lettere.

Men sådan er det ikke med Admind Retail.
Dette kan lade sig gøre, hvis man vælger det rigtige hardware. Man behøver nemlig ikke absolut at købe det aller dyreste udstyr. Men man skal samtidig også passe på med at købe det aller billigste.
2Bdesign sælger kun udstyr vi selv ville bruge, og som vi tør at lægge navn til. Vi skal nemlig stadig føle os velkomne i din butik når vi besøger den fremover.

Vi kan sælge en samlet, indstalleret pakke, indeholdende en computer med touchskærm, bonprinter, labelprinter, kasseskuffe og stregkodescanner for kun: 16.562,00 kr. Prisen er vel at mærke inklusiv opsætning af din database og træning af dit personale, men dog eks. moms.
I drift koster Admind Retail, inkl. regnskabsprogrammet Admind Office, kun 395,00 kr. pr. måned.

Download vores pjece: retail-sept11

Husk at du skal bruge en indløsningsaftale !

For at kunne modtage betalinger med kreditkort, kræver det, at du har en indløsningsaftale hos Nets, Teller, Euroline eller en kombination af de 3. Valget afgør hvilke kreditkort som dine kunder kan benytte som betalingsmiddel. Nets har eneret på Dankort, mens både Teller og Euroline fint understøtter Visa/Dankort og andre dansk udstedte betalingskort. Kontakt vores kundeservice for rådgivning omkring hvilken løsning der passer bedst til dig.

 nets-logo  teller-logo
 dankort eDankort mastercard maestro visa visaelectron vpay chinaunionpay americanexpress diners
Gå til prisoversigt  Gå til prisoversigt
Gå til
Elektronisk ansøgningsformular
 Gå til
Elektronisk ansøgningsformular

Betalingssystemet understøtter følgende indløsere

nets-logo teller-logo
Generelt:
Kræver et oprettet forretningsnummer hos Nets Nej
Betalingsmuligheder dankort  eDankort  visa visaelectron maestro mastercardjcb
vpay chinaunionpay americanexpress diners
Opret indløsningsaftale Gå til
Elektronisk ansøgningsformular
Gå til
Elektronisk ansøgningsformular
Download fuld prisliste Download prisliste Download prisliste
Dankort:
Oprettelse:
Dankort + eDankort
kr. 250,00
Årsabonnement:
Dankort + eDankort
kr. 1000,00
Transaktionsafgift:
Dankort + eDankort
Min. 0,70 kr. / Max. 1,45 kr. + 0,10%
Internationale betalingskort:
Oprettelse:
Internationale betalingskort
kr. 1000,00
Månedsabonnement:
Internationale betalingskort
kr. 100,00
Dansk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
MasterCard, Visa, Visa/Dankort
1,5 % – min. 0,70 kr.
Dansk udstedte debitkort – transaktionsafgift:
Maestro, Visa Electron, V Pay
1,5 % – min. 0,70 kr.
Udenlandsk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
MasterCard, Visa, Visa/Dankort
2,95 % – min. 1,95 kr.
Udenlandsk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
JCB, UnionPay
3,75 % – min. 1,95 kr.
Udenlandsk udstedte debitkort – transaktionsafgift:
Visa Electron, V Pay, Maestro
2,95 % – min. 1,95 kr.
Special kort:
Dansk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
American Express
1,25 % – min. 0,70 kr.
Udenlandsk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
American Express
3,75 % – min. 1,95 kr.
Dansk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
Diners Club
Kræver særskilt aftale
Udenlandsk udstedte kreditkort – transaktionsafgift:
Diners Club
Kræver særskilt aftale