Nu er vi ENDELIG klar med en webshop, som 2Bdesign med stolthed lægger navn til.

nopCommerce; En af markedets i øjeblikket allerhurtigst voksende og smidige webshop-platform, knyttet sammen med markedets mest fleksible finanssystem; Admind.

Denne sammensmelting har vi valgt at kalde: Danmarks mest intelligente webshopløsning.

Nu er det endegyldigt slut med at bruge tid på manuel bogføring af ordrer fra din webshop over til dit finanssystem – og DU er vinderen.
Du vinder tid, masser af tid. Og da tid er penge, ja så vinder du masser…

Med denne løsning får du ægte 3-vejs kommunikation.
Har du en butik, eller flere, og en webshop, så “kommunikerer” de to både med hinanden og med det bagvedliggende regnskabsprogram og kassesystem i realtime. Det vil sige:

1. alle salg fra kasselinjer synkroniserer automatisk med din Webshop og fakturamodul,
2. alle salg fra webshop bliver automatisk faktureret i finansdelen, og lageret reguleret i kassedelen,
3. alle fakturasalg fra finansdelen sender automatisk lagerreguleringen til webshop og kasse.

Naturligvis bliver kunder der er oprettet ved kassen, i Webshop, eller som fakturakunder samlet i ét og samme kundekartotek, ligesom oprettelse og vedligeholdelse af produkter kun foregår ét sted.  En fuldstændig 3-vejs synkronisering, som kun kræver indtastning ét sted.

(… Pssst… Hvis vi ville prale, kunne vi godt have skrevet 5-vejs kommunikation, for løsningen er også integreret til både Facebook og MailChimp, men der er ikke noget der hedder 5-vejs kommunikation.)

Hvorfor Admind?

Der er kun ét kundekort, som er basen og bliver synkroniseret til de andre del-løsninger.
Du vil derfor altid nemt have et overblik over dine kunder, deres salgsposteringer og en masse andre statistikker.

Der er kun ét varekort der skal vedligeholdes. Det indeholder følgende felter:
Nummervarekortjpg
Gruppe
Beskrivelse
Salgspris
Indkøbspris
Serienummer
Stregkode
Leverandør
Mærke/Brand
Sæson
Genbestillingspunkt
Finanskonto
Kort beskrivelse
Lang beskrivelse
Vis i webshop
Send forespørgsel
Ignorer lagerbeholdning
Speciel salgspris
Vægt
Meta titel
Meta nøgleord
Meta beskrivelse
Billede
Kategorier
Relaterede varer
Vis som nyhed (fra og til)

Du vil også meget nemt kunne køre dine mailkampagner, da de kunder der har sagt ja til nyhedsbrev, automatisk bliver tilføjet dine lister i MailChimp, som er markedets bedste nyhedsbrevs program.

Webshoppen sender automatisk sine ordrer til Admind Office, hvor de bogføres, og betalingstransaktionen automatisk afvikles. Engros salg og andet fakturasalg bogføres samme sted, så fakturaudseendet er ens, og fakturanummeringen er fortløbende uanset, hvor ordren kom fra.

Da alle instanser i denne løsning er integreret, ender den endelig bogføring i det bagvedliggende regnskabssystem Admind Office. Du vil derfor altid kunne være ajour med dit regnskab, og det har kun taget en brøkdel af den tid det plejer at tage.

Prøv vores Webshop Demo her

Hvorfor nopCommerce?

Open source software med et engageret udviklingsteam bag

NopCommerce er et godt eksempel på et open source-produkt. Det er transparent og åbent for input fra udviklere fra hele verden. Produktet er udviklet og supporteret af et professionelt udviklerteam siden 2008.
Der er mere end 35 versioner udgivet siden 2008. Forslag brugerne og de seneste internettendenser analyseres omhyggeligt af nopCommerce-teamet og implementeres i de nyeste versioner. Versionerne er klientorienterede, hvilket betyder, at der kun implementeres stabile teknologier, der ikke vil skade butikens ydeevne.

Kraftfuld, sikker og omkostningseffektiv

NopCommerce er en unik løsning, der tilbyder et fantastisk “value for money” forhold. Det at det som udgangspunkt er gratis, men alligevel i stand til at håndtere seriøse projekter, giver de laveste ejeromkostninger i e-handelsbranchen.
En standard shop er hurtig at få sat i vandet, og kan derefter let skaleres til at understøtte millioner af produkter og hundredvis af samtidige besøgende. NopCommerce er kompatibel med Azure, hvilket giver gode muligheder for ekstra tilretninger og programmering. Platformen er meget sikker, og har kun haft én nødvendig sikkerhedsrettelse siden lanceringen i 2008.

Integreret e-handelsplatform til forskellige butiksejeres behov

På trods af at være gratis og open source, kan nopCommerce tilbyde et bredt arsenal af eCommerce-værktøjer, der normalt kun findes i store virksomhedsløsninger. Den er fuld af konfigurerbare funktioner og muligheder for at imødekomme de specifikke behov hos alle potentielle butiksejere.
Tjek den omfattende liste af funktioner.
NopCommerce har gode værktøjer til at levere førsteklasses kundeservice i din webshop:

  • Ekstern godkendelse. Tillader dine kunder at registrere sig og logge ind ved hjælp af tjenester så som OpenID, Facebook, Twitter osv.
  • Ønskeliste. Ønskeliste gør det muligt for kunderne at opbevare produkter til indkøb på et senere tidspunkt.
  • RTL-støtte. RTL betyder Right-To-Left, eller Højre-til-Venstre og er til brugere, der bruger et andet alfabet, som læses og skrives fra en anden retning. For eksempel persisk, arabisk, hebraisk.
  • EU-cookie lov. Siden maj 2012 kræver EU (European Union) en cookielov, sådan at websteder skal have tilladelse fra brugere, før der lægges en cookie på deres computer.
  • Kunde attributter. Enhver indbygget kundeattribut (f.eks. Land eller adressefelter) kan deaktiveres eller aktiveres. En butiksejer kan også oprette yderligere attributter, hvis det er nødvendigt.
  • Sikkerhed og tilladelser. En butiksejer kan konfigurere specifikke regler og tilladelser til forskellige kategorier af brugere.

Og mange andre funktioner:

  • Web Services API
  • Tillad kunder at registrere / logge ind via e-mail eller brugernavn
  • Kunder kan se deres ordrehistorik og ordrestatus
  • Kunden har en adressebog
  • Kunderoller (grupper)
  • Live chat integration
  • Tilpasningsvenlige e-mail-skabeloner
  • Private beskeder
  • Tidszone support
  • Gendan adgangskode
  • Flere typer registreringsaktivering, så som automatisk registrering, e-mail validering eller admin godkendelse.
  • Billedoptagelse ved login / registrering
  • Kontakt os formular
  • Kundeaktivitetslogbog mv.

Du kan være sikker på at nopCommerce kan tilpasses når som helst til at klare enhver opgave, som din virksomhed måtte kræve. Den kan ændres af vores udviklingspartnere eller eksterne udviklere. Der er tusindvis af integrationer til betaling, forsendelse, marketingautomatiseringssoftware på vores NopCommerces markedsplads, alle udviklet og testet til at kunne køre problemfrit.

Let for udviklere og designere

NopCommerce anvender en plugin-arkitektur og tema mekanismer, der er nem at bygge videre på, og som fungerer godt uden at røre kernen. Kodebase følger de bedste metoder som Inversion of Control, Separation of Concerns, ORM, Automapping osv. Og opdateres altid med de nyeste versioner af ASP.NET MVC.

NopCommerce kan nemt ændres, og i de fleste tilfælde med mindre forbrugt tid, sammenlignet med andre konkurrencedygtige shopløsninger på grund af dets veldefinerede og forudsigelige arkitektur.
NopCommerce er let at udvide på grund af brugsklar datalag ved at bruge den nyeste Entity Framework med Code First og Fluent API.

Indbygget brugeradministration med alle de nødvendige funktioner så som ekstern autentificering, adgangskodegendannelse, OpenId og ACL (adgangskontrolliste), giver mulighed for meget nøjagtig tilladelsesstyring. Alt i nopCommerce er 100% udvideligt, hovedsagelig på grund af det faktum, at det er baseret på ASP.NET MVC og bruger disse muligheder optimalt.

NopCommerce statistik

  • Mere end 1.800.000 downloads
  • Brugt af populære mærker som Volvo, Puma, Reebok, Columbia, Medindia, Speedo og så videre
  • Mere end 185.000 registrerede medlemmer
  • Mere end 110 løsningspartnere fra 40 lande
  • Mere end 1.400 tredjeparts plugins, temaer, sprogpakker fra 400 + leverandører
  • 500.000 downloads af gratis plugins og temaer