Den mest intelligente og sammenhængende webshop til dato

WooShop

Et fuldt integreret webshopsystem, der holder hvad det lover.

lightShop

En light webshop hvor “hyldevaren” dog vil være mere end nok til de fleste.

Hvorfor en WooShop?

Når du har taget beslutningen om at du vil have en webshop, er det næste udfordring, at beslutte hvilket system den skal bygge på.
Og der ER mange at vælge imellem, og mange af dem er gode.

Men hvad er egentlig det vigtigste for dig?
Er det ikke at finde et system, der er let for dig at bruge, og som kan klare mange af arbejdsopgaverne ved en webshop helt af sig selv?

2Bdesign kan med stolthed præsentere: WooShop.

1. Du opretterprodukterne direkte fra kassesytsemet

I indkøbskladden i Admind opretter du dit produkt, og kan på varekortet gøre det klart og uploade det direkte til shoppen, uden at skulle åbne shoppens backend. Selv billederne får du med.

2. Din lagerbeholdning er altid ajour

Admind sørger for at indberette din lagerbeholdning løbende, så du aldrig behøver at tænke over at skulle fjerne et produkt fra shoppen, hvis det bliver solgt ved kassen, eller omvendt.

3. Dine ordrer oprettes automatisk

Når en kunde lægger en ordre på shoppen, overføres den til Admind. Når du har fundet varen, og bogfører ordren, trækkes pengene automatisk, og der genereres et pakkelabel automatisk, samt ordren bliver til en faktura, der såmænd også automatisk bliver udlignet i finanssystemet. Du skal altså ikke bruge unødig tid.

4. Du krediterer automatisk

Når en kunde vil returnere en vare, køber kunden et returlabel på din shop, så du ikke har arbejde ved den proces.
Når pakken ankommer, laver du en kreditnota, der ved bogføring tilbagebetaler kunden det beløb du vil returnere, samt udligner den oprindelige faktura. Naturligvis helt automatisk.

5. Du bliver en glad kunde

Det er altså endegyldigt slut med at bruge tid på manuel bogføring af ordrer fra din webshop over til dit finanssystem – og DU er vinderen.
Du vinder tid, masser af tid. Og da tid er penge, ja så vinder du masser…

Derudover bliver du holdt i hånden hele vejen igennem, lige fra beslutningen om at starte en shop er taget, og til den går i luften.
Og naturligvis også når den er godt i gang, og du har brug for hjælp til at tilpasse shoppen med nogle af de utallige muligheder der er i WooShop.

Hvad er en WooShop?

Med denne løsning får du ægte 3-vejs kommunikation.
Har du en butik, eller flere, og en webshop, så “kommunikerer” de to både med hinanden og med det bagvedliggende regnskabsprogram og kassesystem i realtime. Det vil sige:

1. alle salg fra kasselinjer synkroniserer automatisk med din Webshop og fakturamodul,
2. alle salg fra webshop bliver automatisk faktureret i finansdelen, og lageret reguleret i kassedelen,
3. alle fakturasalg fra finansdelen sender automatisk lagerreguleringen til webshop og kasse.

Naturligvis bliver kunder der er oprettet ved kassen, i Webshop, eller som fakturakunder samlet i ét og samme kundekartotek, ligesom oprettelse og vedligeholdelse af produkter kun foregår ét sted.  En fuldstændig 3-vejs synkronisering, som kun kræver indtastning ét sted.

(… Pssst… Hvis vi ville prale, kunne vi godt have skrevet 5-vejs kommunikation, for løsningen er også integreret til både Facebook og MailChimp, men der er ikke noget der hedder 5-vejs kommunikation.)

Oversigt

WooShop tilbyder et væld af funktioner og muligheder for at oprette en online butik. Vi har allerede medtaget alle de nødvendige værktøjer i standardløsningen, og tilføjer jævnligt nye til listen over funktioner, så tjek vores side løbende eller kontakt os for at finde ud af, hvad der er i pipelinen.

En af nøglefunktionerne i WooCommerce, som WooShop bygger på, er dens plug-and-playbare modulære / lagdelte arkitektur, der gør det muligt at tilføje yderligere funktionalitet og elementer til applikationen i run-time. Denne arkitektur gør det særdeles nemt at oprette og administrere din webshop.

Mobilvenlighed

En webshop, der er mobil-responsiv, er et must i disse dage, da over 82% af brugerne ser på din webshop på deres smartphones.

WooShop understøtter en mobilversion af din webshop med et overbevisende, funktionsrigt og grafisk tiltalende butikskoncept og betyder, at shopejere kan levere relevante tilbud, kampagner og produkter også til mobilkunder. Den mobil-responsive version fungerer på enhver type enhed, uden at kræve ekstra udvikling eller tilføjelser. Det er gratis og er inkluderet som standard.

Multi-store

En multi-store-funktion gør det muligt at køre mere end en butik fra én enkelt WooShop installation. Det betyder, at du kan drive mere end én frontend-butik på forskellige domæner og administrere alle admin-operationer fra dit enkelt administrationspanel. Du kan oprette unikke webshops til flere mærker, produkter, B2B, B2C, affilierede virksomheder, co-brandede butikker og meget mere. Du kan også hurtigt starte micro-butikker til kampagner.  Det mest hensigtsmæssige er, at hver webshop deler én enkelt database: Du kan dele kategorier og produkter mellem dine butikker, og dine kunder kan logge ind på alle dine butikker med samme brugeroplysninger.

Multi-vendor

Multi-leverandør og drop-shipping giver dig mulighed for at sælge online uden at du nødvendigvis har en lagerbeholdning eller skal sende ordrer.

Når drop shipping er aktiveret, er hvert produkt tildelt en bestemt leverandør, hvis oplysninger er gemt. Når en ordre er lagt, sendes en mail til leverandøren af ​​hvert produkt i ordren. Mailen indeholder varer, mængder mv. Leverandøren afsender derefter varen til din kunde på vegne af dig, som typisk betaler hver leverandør sidst på ​​måneden.

Produkter fra flere uafhængige leverandører vises i det fælles produktkatalog, og dine besøgende på din webshop kan handle ét og samme sted, selvom dine produkter leveres af hundredvis af forskellige leverandører fra hele verden. Hver leverandør kan få adgang til et administratorpanel så de kan styre deres produkter, gennemgå salgsrapporter og bestille detaljer vedrørende deres produkter. Leverandørerne kan ikke se hinandens aktivitet.

Produktmuligheder

Produktvarianter. Opret så mange varianter af dine produkter, som du har brug for, såsom størrelse og farve – hver med sit eget unikke varenr., pris, vægt, billede og lagerantal. Du kan tilføje tekstfelter til produkter som kunder kan udfylde, såsom initialer, navn etc. til “monogrammerede” produkter. Kunderne kan også uploade filer, for eksempel til brugerdefinerede udskrifter på skjorter.

Lagerstyring. Vores lagerstyring gør det muligt for butiksejere at skelne mellem fysisk lager og disponible mængder. Du kan nemt administrere backorder og pre-order status for hvert produkt. Flere lagre, delleverancer, lagerstyring efter produktvarianter (f.eks. Farve og størrelse).

Priser. I WooShop går prisværktøjet ud over simpel prislabeloprettelse. Du kan have forskellige priser pr. variant. Du kan indstille forskellige priser for forskellige grupper af kunder, skjule priser for ekstra værdifulde varer og få kunderne til at kontakte shoppen ved at aktivere “Ring for pris”. nopShop understøtter f.eks. også “indtast din pris” funktionalitet til donationer.

Produktsammenligning. Sammenlign produkter ved siden af ​​hinanden hjælper dine kunder med at finde det rette produkt, og forbedrer dermed oddsene for at tilføje et produkt til kurven.

Downloadprodukter. nopShop understøtter vedhæftede filer og licensaftaler for downloadbare produkter, f.eks. musikfiler eller e-bøger. Du kan vælge en downloadaktiveringstype: “Når betalingsstatus er betalt” eller “Manuel aktivering”.

Derudover kan nævnes:

  • Lejeprodukter
  • Tilbagevendende produkter (Abonnement)
  • Produkt-tags
  • Returhåndtering
  • Flere billeder pr. produkt
  • Udvalgte produkter, Udsalgsprodukter eller Nye produkter
  • Bundle (f.eks. Byg din egen computer) og grupperede produkter
  • Betingede produktattributter (F.eks. Når du køber dette produkt SKAL du også bruge dette produkt)
  • Produktspecifikationer (fx processor, hukommelse, grafikkort)
  • Sikkerhed. ACL (adgangskontrolliste) på produkter, kategorier og producenter
  • Konfigurerbar vægt og dimensioner på hvert produkt
  • Import og eksport
  • Masseredigering mv.

 

SEO

Søgemaskineoptimering er processen med at øge synligheden af ​​et websted i søgeresultater på Google og andre søgemaskiner. Vores søgemaskineoptimeringsværktøj hjælper dig med at få højere søge rankings, hvilket betyder mere økologisk trafik til din butik.

Søgemaskinevenlig. For at gøre shopsider mere søgemaskinevenlige, har du fuld adgang til søgeordstags og tilpassede URL-navngivning. WooShop understøtter også produktsider med SEO-venlige navne som standard.

Sitemap. Der er to populære versioner af sitemaps, og WooShop understøtter dem begge. Et XML-sitemap er et struktureret format på et websted, som en besøgende ikke behøver at se. Sitemap’et giver information om siderne på et websted til søgemaskiner: deres relative betydning for hinanden, og hvor ofte de opdateres. HTML-sitemaps er designet til brugere, for at hjælpe dem med at finde indhold på en side. De behøver ikke at inkludere hver underside. HTML-sitemaps hjælper både besøgende og søgemaskinebots til at finde sider på webstedet.

Mikrodata. Microdata er en specifikation til at indlejre maskinlæsbare data i HTML-dokumenter. Integrering af mikrodata i dit websites kode giver en række potentielle fordele. For det første kan microdata give søgemaskinens “edderkopper” mere sammenhæng for typen af information på siden og måden, hvorpå siden skal indekseres og rangeres. En anden fordel ved mikrodata er oprettelsen af ​​”rich snippets”, som viser flere oplysninger på søgeresultatsider end traditionelle lister. WooShop understøtter Twitter og Open Graph (Facebook) META tags.

Landevenlige webadresser. WooShop tillader en butiksejer at landebestemme webadresser, altså oversætte hver sides url til andre sprog. URL lokalisering øger chancerne for at matche søgeresultater i andre kulturer / sprog.

Brødkrummer. WooShop understøtter breadcrumbs. De letter navigationen inden for søgeresultatsiden, som gør din opbygning mere attraktiv og logisk. Især når det kommer til store hjemmesider, kan brødkrummer være en fantastisk måde at hjælpe brugerne med at se, hvor de er på siden i øjeblikket.

URL Canonicalization. Canonical-URL´s er brugt til at reducere indeksering af duplikerede sider og gør et websted mere gennemsigtigt ved at indstille en butikswebadresse til at være den kanoniske (foretrukne) webadresse for hver kategori og produktsider.

Integration med Google Analytics. WooShop er integreret med Google Analytics. Transaktionssporingværktøjet eCommerce forbinder automatisk dine Google Analytics-data med kundetransaktioner.

Checkout

WooShop understøtter to typer af “Gå til kassen”, eller Checkout som mange kalder det, der bruges i de fleste moderne webshops:

Anonym checkout gør det muligt for kunderne at købe uden at oprette en konto. Mange kunder foretrækker denne mulighed, da det giver dem mulighed for at afslutte købet hurtigere.

One-page checkout reducerer de trin, der kræves i checkout processen, og hjælper også med at øge omsætning og konversationsraten ved at gøre kassen lettere for kunderne.

Checkout attributter. Ved kassen kan du give kunderne forskellige muligheder. For eksempel om de vil have pakket deres varer ind eller lade kunderne skrive en kommentar til det indpakkede, eller ordren som helhed.

Andre checkout funktioner inkluderer:

  • Telefonsupport
  • Flersproget og fler-valuta checkout 
  • SSL-support (sikker shop og Sikker checkout)
  • PDF-ordre kvitteringer
  • Mini indkøbskurv mv.
Markedsføring

WooShop har en række funktioner til marketingkampagner:

Reward Points System. Pointsystemet giver dig mulighed for at tilbyde kunderne at optjene point på de penge, der bruges i din butik. En kunde kan derefter indløse pointene ved yderligere produktkøb på din shop.

Relaterede produkter. Visning af relaterede produkter er et godt værktøj til mersalg, mens kunderne befinder sig på en produktside eller inden de går til kassen.

Rabatter og kuponer. Rabatbeløb kan enten være en fast værdi eller en procentdel, f.eks.  100,00 Dkk rabat eller 20% rabat. Du kan angive en startdato og en slutdato, hvornår en kupon er gyldig. Rabatter kan tildeles produkter, hele kategorier, fragten, ordre totaler og meget mere. De kan også tildeles specifikke kunderoller. nopShop understøtter mængderabatter (tierpriser), “N gange kun” og “N gange pr. kunde” -rabatter og andre forskellige rabatkrav (f.eks. “Har en af ​​disse varer i kurven” eller “Købt for XX Dkk”).

Nyhedsbrev abonnementer. nopShop giver dine kunder mulighed for at abonnere på nyhedsbreve. Platformen har et værktøj til at lave dine egne tilpassede nyhedsbreve og e-mail-kampagner. nopShop er som standard integreret med MailChimp. nopShop understøtter nyheder, blog, fora, afstemninger og brugerdefinerede sider (emner).

Gavekort. Gavekort funktionalitet er noget, som enhver shopejer har brug for, uanset om du kører en online eller offline forretning. nopShop understøtter to typer gavekort: gavekort leveret via e-mail (virtuelt) og klassiske gavekort, der skal sendes via post (fysisk).

Produkt anmeldelser og vurderinger. Produktanmeldelser er en af ​​de bedste former for markedsføring. At anmode om tilbagemelding om produkter giver kunderne en stemme, samtidig med at potentielle kunder kan vide, hvad andre mennesker mener om dine produkter. nopShop understøtter også hjælpefunktionen (“Var denne anmeldelse til hjælp for dig?”)

Produktsammenligningswebsteder. nopShop er fuldt integreret med alle større produktfeeds – Google Shopping, PriceGrabber og Yahoo Shopping, become.com

Affiliate program. Affiliate marketing er en type præstationsbaseret markedsføring, hvor en butiksejer belønner en eller flere affilierede partnere for hver besøgende eller kunde som er kommet direkte fra partnerens egen hjemmeside eller annonce.

Yderligere udvidelser. Foruden dette væld af standardfunktioner kan du finde mange andre markedsføringsværktøjer, såsom produkteksport til Facebook, SMS-besked til kunder osv.

Betalingsmetoder

WooShop giver dig mulighed for at tage imod alle større kredit- og betalingskort.
Som standard er WooShop sat op til at bruge QuickPay som betalingsgateway

Hvert land har sine egne betalingspræferencer, derfor tillader WooShop dig også at begrænse betalingsmetoder pr. land eller pr. shop.

Har du brug for andre betalingsmuligheder, kan du i WooShop også sælge på Faktura, eller ved afhentning eller…

Har du brug for andre betalingsløsninger end QuickPay, er WooShop fuldt integreret med følgende betalingssystemer:

Fragt og forsendelse

WooShop understøtter forskellige forsendelsestyper og indstillinger.

Beregning. WooShop understøtter fleksible beregningsmekanismer: En butik kan konfigureres til fri forsendelse over X Dkk, forsendelsespriser kan baseres på ordrevægt eller ordre totaler, yderligere fragtgebyrer kan specificeres pr. produkt, forsendelsesrabatter (procent eller fast beløb) kan oprettes . Visse kundegrupper kan mærkes til fri forsendelse.
nopShop giver dig mulighed for at begrænse tilgængelige forsendelsesmetoder pr. land, eller anvende “ingen forsendelse nødvendig” (f.eks. for tjenester eller virtuelle gavekort).

Adresser. WooShop giver dine kunder mulighed for at opgive to forskellige adresser til fakturering og forsendelse, så de nemt kan sende varer som gaver.

Anslået fragt. Det hjælper kunderne med at estimere fragtomkostninger, før checkout processen starter. Kunder angiver blot land, stat og postnummeroplysninger. Tilgængelige forsendelsesmuligheder, og deres forventede omkostninger vil herefter vises.

Afhentningssteder eller Pickup Points. WooShop understøtter afhentning i butikken. Dette gør det muligt for en butiksejer at konfigurere afhentningssteder, hvor kunderne kan afhente pakker.

Pakkelabels. Flere forsendelser pr. Ordre og trackingnumre understøttes. Kunder kan nemt spore, hvor deres forsendelser er lige nu.

Forsendelsesmetoder. En butiksejer kan definere brugerdefinerede forsendelsesmetoder (f.eks. Pakkeshop, til privatadresse, til firmaadresse, osv.) Eller bruge populære fragtleverandører (f.eks. GLS, Post Nord, UPS, FedEx osv.).

Momsopsætning

Momsopsætningen i WooShop er meget fleksibel, og gør det nemt at opfylde din forretnings juridiske krav, både når du sælger til indland og udland. Du kan nemt administrere alle indstillinger og detaljer i administrationspanelet.

Momsfunktionerne:

  • Konfiguration af moms efter land, stat, postnummer
  • Individuelle produkter kan mærkes momspligtige eller momsfri
  • Momsklasser for forskellige produkter (fx varer, tjenesteydelser, alkohol osv.)
  • Nogle kundegrupper kan markeres som momsfritaget
  • Den Europæiske Unions Merværdiafgift (EU moms) understøtter (Virksomhedens momsnummer)
  • Du kan angive “moms baseret på” faktura / fragt / standard / fragt oprindelsesadresse under indstillingerne.
  • Priserne kan vises inklusive eller eksklusive moms
  • Du kan angive om fragt er momspligtig
Kundeservice

WooShop har gode værktøjer til at levere god og gedigen kundeservice i din webshop:

GDPR-aftaler. nopShop er i overensstemmelse med General Data Protection Regulation (GDPR), og denne sættes op, så kunderne skal acceptere den.
Ekstern godkendelse. Tillader dine kunder at registrere sig og logge ind ved hjælp af tjenester som OpenID, Facebook, Twitter osv.
Ønskeliste. Ønskelister giver kunderne mulighed for at gemme produkter til indkøb på et senere tidspunkt.
RTL-understøttelse. RTL betyder Right-To-Left og er til brugere, der bruger et andet alfabet, som læses og skrives fra højre mod venstre. For eksempel persisk, arabisk, hebraisk.
EU-cookie lov. Fra maj 2012 kræver EU’s (European Union) at du anvender cookies, at websteder skal bede om tilladelse fra brugere, før de cookies indsamles.
Kundefelter. Enhver indbygget kunderelateret felt (f.eks. Lande eller adressefelter) kan deaktiveres eller aktiveres. Du kan også oprette yderligere felter, hvis det er nødvendigt.
Sikkerhed og tilladelser. Du kan konfigurere specifikke regler og tilladelser til forskellige kategorier af brugere.

Og mange andre funktioner:

  • Web Services API
  • Tillad kunder at registrere / logge ind via e-mail eller brugernavn
  • Kunder kan se deres ordrehistorik og ordrestatus
  • Kunden har en adressebog
  • Kunderoller (grupper)
  • Live chat integration
  • Tilpasningsvenlige e-mailskabeloner
  • Private beskeder
  • Tidszone understøttelse
  • Gendan adgangskode
  • Flere kontoregistrerings- / -aktiveringstyper som automatisk registrering, e-mail validering eller admin godkendelse.
  • Billedoptagelse ved login / registrering
  • Kontaktformular
  • Kundeaktivitetslogbog mv.
Parykstedet

Parykstedet

Frisør/Parykker

V I L L E R

V I L L E R

Dametøjsforretning

Søborg og Henriksen

Søborg og Henriksen

Frisør

Butik Klud

Butik Klud

Dametøjsforretning

Milium

Milium

Tøjbutik

Garderoben

Garderoben

Dametøjsforretning

Karina Ravn

Karina Ravn

Dametøjsforretning

Butik Today

Butik Today

Tøjbutik

Duckert og Co

Duckert og Co

Tøjbutik

Topfashion

Topfashion

Tøjbutik

Top Clinic

Top Clinic

Hudpleje

Top Clinic Selected

Top Clinic Selected

B2B til Hudpleje

Hvorfor en lightShop

Har du brug for en simpel shop, hvor du kan sælge gavekort, forudbetaling af behandlinger, udvalgte produkter eller andet, vil en lightShop måske være det rigtige for dig.
Den kan enten bruges som en enkeltstående side (domæne), eller den kan være en del af din allerede eksisterende hjemmeside (sub-domæne).

Det vigtige er, at du med en shop, når længere ud til kunderne med de varer du tilbyder i din butik.

Dette er en god “starter-shop” hvis du er i tvivl om hvorvidt webshop er noget for dig. Får du succes med den, kan den nemt opgraderes til en WooShop i fuld version med dit eget design.

Hvad er en lightShop?

  • En standard installation af WordPress
  • En standard installation af Woocommerce
  • Fuld version af designsystemet DIVI
  • Plugin til betalingsgatewayen QuickPay
  • Plugin til forsendelser med Shipmondo
  • Plugin til styring af Brands
  • Plugin til styring af rabatter
  • Plugin til salg af gavekort
  • Plugin til styring af Nyhedsbreve
  • Plugin til styring af SEO

 LightShop er opsat med én foruddefineret skabelon med eget logo, og egne farver, men med mulighed for egen udformning af både forside som andre sider, samt oprettelse af nye sider. Ligeledes er der mulighed for eget farvevalg af alt indhold.

Shoppen leveres med et ”klar-til-brug” WooCommerce shopsystem, der er sat op til din betalingsaftale og din forsendelsesaftale. Derfor vil de nødvendige plugins være valgt af os, og være installeret på forhånd, ligesom de også bliver opdateret af os.
Ligeledes er shoppen sat op med de kategorier du ønsker. Du kan også selv oprette og vedligeholde kategorier og brands.

Shoppen leveres med en integration til Admind, så produkter kan sendes til shop og ordrer kan komme retur til Admind. Der er naturligvis fuld lagerstyring mellem Admind til shoppen.

Shoppen leveres uden Administratoradgang, men med en Shopejeradgang, der giver adgang til at vedligeholde shoppen, vedligeholde og indsætte sider, kategorier og produkter.

Ekstra plugins er kun mulige i den fulde version, hvor der til gengæld er fri mulighed for installering af selvvalgte plugins.

Selv om Lightshop kommer i én skabelon, vil din shop aldrig være fastlåst til denne ene skabelon.
Tilretninger, tilpasninger, ekstra design og plugins vil kunne tilkøbes. Dette kræver blot, at light-abonnementet skiftes til fuldt abonnement.

. Et par eksempler på en lightShop kan ses nedenfor.

Cityklip.com

Men du får stadig en ægte 3-vejs kommunikation.
Har du en butik, eller flere, og en webshop, så “kommunikerer” de to både med hinanden og med det bagvedliggende regnskabsprogram og kassesystem i realtime. Det vil sige:

1. alle salg fra kasselinjer synkroniserer automatisk med din webshop og fakturamodul,
2. alle salg fra webshop bliver automatisk faktureret i finansdelen, og lageret reguleret i kassedelen,
3. alle fakturasalg fra finansdelen sender automatisk lagerreguleringen til webshop og kasse.

Naturligvis bliver kunder der er oprettet ved kassen, i webshop, eller som fakturakunder samlet i ét og samme kundekartotek, ligesom oprettelse og vedligeholdelse af produkter kun foregår ét sted.  En fuldstændig 3-vejs synkronisering, som kun kræver indtastning ét sted.

Nu Men Shop

Nu Men Shop

Tøjforretning

Romeriet

Romeriet

Rom og Gin

Oversigt

LightShop tilbyder et væld af funktioner og muligheder for at oprette en online butik. Vi har allerede medtaget alle de nødvendige værktøjer i standardløsningen, og tilføjer jævnligt nye til listen over funktioner, så tjek vores side løbende eller kontakt os for at finde ud af, hvad der er i pipelinen.

En af nøglefunktionerne i WooCommerce, som LightShop bygger på, er dens plug-and-playbare modulære / lagdelte arkitektur, der gør det muligt at tilføje yderligere funktionalitet og elementer til applikationen i run-time. Denne arkitektur gør det særdeles nemt at oprette og administrere din webshop.

Mobilvenlighed

En webshop, der er mobil-responsiv, er et must i disse dage, da over 82% af brugerne ser på din webshop på deres smartphones.

LightShop understøtter en mobilversion af din webshop med et overbevisende, funktionsrigt og grafisk tiltalende butikskoncept og betyder, at shopejere kan levere relevante tilbud, kampagner og produkter også til mobilkunder. Den mobil-responsive version fungerer på enhver type enhed, uden at kræve ekstra udvikling eller tilføjelser. Det er gratis og er inkluderet som standard.

Multi-store

Denne mulighed er ikke tilgængelig i lightShop.

Multi-vendor

Denne mulighed er ikke tilgængelig i lightShop.

Produktmuligheder

Produktvarianter. Opret så mange varianter af dine produkter, som du har brug for, såsom størrelse og farve – hver med sit eget unikke varenr., pris, vægt, billede og lagerantal. Du kan tilføje tekstfelter til produkter som kunder kan udfylde, såsom initialer, navn etc. til “monogrammerede” produkter. Kunderne kan også uploade filer, for eksempel til brugerdefinerede udskrifter på skjorter.

Lagerstyring. Vores lagerstyring gør det muligt for butiksejere at skelne mellem fysisk lager og disponible mængder. Du kan nemt administrere backorder og pre-order status for hvert produkt. Flere lagre, delleverancer, lagerstyring efter produktvarianter (f.eks. Farve og størrelse).

Priser. I LightShop går prisværktøjet ud over simpel prislabeloprettelse. Du kan have forskellige priser pr. variant. Du kan indstille forskellige priser for forskellige grupper af kunder, skjule priser for ekstra værdifulde varer og få kunderne til at kontakte shoppen ved at aktivere “Ring for pris”. LightShop understøtter f.eks. også “indtast din pris” funktionalitet til donationer.

Produktsammenligning. Sammenlign produkter ved siden af ​​hinanden hjælper dine kunder med at finde det rette produkt, og forbedrer dermed oddsene for at tilføje et produkt til kurven.

Downloadprodukter. LightShop understøtter vedhæftede filer og licensaftaler for downloadbare produkter, f.eks. musikfiler eller e-bøger. Du kan vælge en downloadaktiveringstype: “Når betalingsstatus er betalt” eller “Manuel aktivering”.

Derudover kan nævnes:

  • Lejeprodukter
  • Tilbagevendende produkter (Abonnement)
  • Produkt-tags
  • Returhåndtering
  • Flere billeder pr. produkt
  • Udvalgte produkter, Udsalgsprodukter eller Nye produkter
  • Bundle (f.eks. Byg din egen computer) og grupperede produkter
  • Betingede produktattributter (F.eks. Når du køber dette produkt SKAL du også bruge dette produkt)
  • Produktspecifikationer (fx processor, hukommelse, grafikkort)
  • Sikkerhed. ACL (adgangskontrolliste) på produkter, kategorier og producenter
  • Konfigurerbar vægt og dimensioner på hvert produkt
  • Import og eksport
  • Masseredigering mv.

 

SEO

Søgemaskineoptimering er processen med at øge synligheden af ​​et websted i søgeresultater på Google og andre søgemaskiner. Vores søgemaskineoptimeringsværktøj hjælper dig med at få højere søge rankings, hvilket betyder mere økologisk trafik til din butik.

Søgemaskinevenlig. For at gøre shopsider mere søgemaskinevenlige, har du fuld adgang til søgeordstags og tilpassede URL-navngivning. nopShop understøtter også produktsider med SEO-venlige navne som standard.

Sitemap. Der er to populære versioner af sitemaps, og nopShop understøtter dem begge. Et XML-sitemap er et struktureret format på et websted, som en besøgende ikke behøver at se. Sitemap’et giver information om siderne på et websted til søgemaskiner: deres relative betydning for hinanden, og hvor ofte de opdateres. HTML-sitemaps er designet til brugere, for at hjælpe dem med at finde indhold på en side. De behøver ikke at inkludere hver underside. HTML-sitemaps hjælper både besøgende og søgemaskinebots til at finde sider på webstedet.

Mikrodata. Microdata er en specifikation til at indlejre maskinlæsbare data i HTML-dokumenter. Integrering af mikrodata i dit websites kode giver en række potentielle fordele. For det første kan microdata give søgemaskinens “edderkopper” mere sammenhæng for typen af information på siden og måden, hvorpå siden skal indekseres og rangeres. En anden fordel ved mikrodata er oprettelsen af ​​”rich snippets”, som viser flere oplysninger på søgeresultatsider end traditionelle lister. nopShop understøtter Twitter og Open Graph (Facebook) META tags.

Landevenlige webadresser. nopShop tillader en butiksejer at landebestemme webadresser, altså oversætte hver sides url til andre sprog. URL lokalisering øger chancerne for at matche søgeresultater i andre kulturer / sprog.

Brødkrummer. nopShop understøtter breadcrumbs. De letter navigationen inden for søgeresultatsiden, som gør din opbygning mere attraktiv og logisk. Især når det kommer til store hjemmesider, kan brødkrummer være en fantastisk måde at hjælpe brugerne med at se, hvor de er på siden i øjeblikket.

URL Canonicalization. Canonical-URL´s er brugt til at reducere indeksering af duplikerede sider og gør et websted mere gennemsigtigt ved at indstille en butikswebadresse til at være den kanoniske (foretrukne) webadresse for hver kategori og produktsider.

Integration med Google Analytics. nopShop er integreret med Google Analytics. Transaktionssporingværktøjet eCommerce forbinder automatisk dine Google Analytics-data med kundetransaktioner.

Checkout

LightShop understøtter to typer af “Gå til kassen”, eller Checkout som mange kalder det, der bruges i de fleste moderne webshops:

Anonym checkout gør det muligt for kunderne at købe uden at oprette en konto. Mange kunder foretrækker denne mulighed, da det giver dem mulighed for at afslutte købet hurtigere.

One-page checkout reducerer de trin, der kræves i checkout processen, og hjælper også med at øge omsætning og konversationsraten ved at gøre kassen lettere for kunderne.

Checkout attributter. Ved kassen kan du give kunderne forskellige muligheder. For eksempel om de vil have pakket deres varer ind eller lade kunderne skrive en kommentar til det indpakkede, eller ordren som helhed.

Andre checkout funktioner inkluderer:

  • SSL-support (sikker shop og Sikker checkout)
  • Mini indkøbskurv mv.
Markedsføring

WooShop har en række funktioner til marketingkampagner, men kun nogle af dem er tilgængelige i lightShop:

Relaterede produkter. Visning af relaterede produkter er et godt værktøj til mersalg, mens kunderne befinder sig på en produktside eller inden de går til kassen.

Nyhedsbrev abonnementer. nopShop giver dine kunder mulighed for at abonnere på nyhedsbreve. Platformen har et værktøj til at lave dine egne tilpassede nyhedsbreve og e-mail-kampagner. nopShop er som standard integreret med MailChimp. nopShop understøtter nyheder, blog, fora, afstemninger og brugerdefinerede sider (emner).

Gavekort. Gavekort funktionalitet er noget, som enhver shopejer har brug for, uanset om du kører en online eller offline forretning. LightShop understøtter to typer gavekort: gavekort leveret via e-mail (virtuelt) og klassiske gavekort, der skal sendes via post (fysisk).

Yderligere udvidelser. Foruden dette væld af standardfunktioner kan du finde mange andre markedsføringsværktøjer, såsom produkteksport til Facebook, SMS-besked til kunder osv.

Betalingsmetoder

lightShop giver dig mulighed for at tage imod alle større kredit- og betalingskort.
Som standard er LightShop sat op til at bruge QuickPay som betalingsgateway

Fragt og forsendelse

LightShop understøtter forskellige forsendelsestyper og indstillinger.

Beregning. LightShop understøtter fleksible beregningsmekanismer: En butik kan konfigureres til fri forsendelse over X Dkk, forsendelsespriser kan baseres på ordrevægt eller ordre totaler, yderligere fragtgebyrer kan specificeres pr. produkt, forsendelsesrabatter (procent eller fast beløb) kan oprettes . Visse kundegrupper kan mærkes til fri forsendelse.
nopShop giver dig mulighed for at begrænse tilgængelige forsendelsesmetoder pr. land, eller anvende “ingen forsendelse nødvendig” (f.eks. for tjenester eller virtuelle gavekort).

Adresser. LightShop giver dine kunder mulighed for at opgive to forskellige adresser til fakturering og forsendelse, så de nemt kan sende varer som gaver.

Anslået fragt. Det hjælper kunderne med at estimere fragtomkostninger, før checkout processen starter. Kunder angiver blot land, stat og postnummeroplysninger. Tilgængelige forsendelsesmuligheder, og deres forventede omkostninger vil herefter vises.

Afhentningssteder eller Pickup Points. nopShop understøtter afhentning i butikken. Dette gør det muligt for en butiksejer at konfigurere afhentningssteder, hvor kunderne kan afhente pakker.

Pakkelabels. Flere forsendelser pr. Ordre og trackingnumre understøttes. Kunder kan nemt spore, hvor deres forsendelser er lige nu.

Forsendelsesmetoder. En butiksejer kan definere brugerdefinerede forsendelsesmetoder (f.eks. Pakkeshop, til privatadresse, til firmaadresse, osv.) Eller bruge populære fragtleverandører (f.eks. GLS, Post Nord, UPS, FedEx osv.).

Momsopsætning

Momsopsætningen i LightShop er meget fleksibel, og gør det nemt at opfylde din forretnings juridiske krav, både når du sælger til indland og udland. Du kan nemt administrere alle indstillinger og detaljer i administrationspanelet.

Momsfunktionerne:

  • Konfiguration af moms efter land, stat, postnummer
  • Individuelle produkter kan mærkes momspligtige eller momsfri
  • Momsklasser for forskellige produkter (fx varer, tjenesteydelser, alkohol osv.)
  • Nogle kundegrupper kan markeres som momsfritaget
  • Den Europæiske Unions Merværdiafgift (EU moms) understøtter (Virksomhedens momsnummer)
  • Du kan angive “moms baseret på” faktura / fragt / standard / fragt oprindelsesadresse under indstillingerne.
  • Priserne kan vises inklusive eller eksklusive moms
  • Du kan angive om fragt er momspligtig
Kundeservice

LightShop har gode værktøjer til at levere god og gedigen kundeservice i din webshop:

GDPR-aftaler. LightShop er i overensstemmelse med General Data Protection Regulation (GDPR), og denne sættes op, så kunderne skal acceptere den.
Ekstern godkendelse. Tillader dine kunder at registrere sig og logge ind ved hjælp af tjenester som OpenID, Facebook, Twitter osv.
Ønskeliste. Ønskelister giver kunderne mulighed for at gemme produkter til indkøb på et senere tidspunkt.
RTL-understøttelse. RTL betyder Right-To-Left og er til brugere, der bruger et andet alfabet, som læses og skrives fra højre mod venstre. For eksempel persisk, arabisk, hebraisk.
EU-cookie lov. Fra maj 2012 kræver EU’s (European Union) at du anvender cookies, at websteder skal bede om tilladelse fra brugere, før de cookies indsamles.
Kundefelter. Enhver indbygget kunderelateret felt (f.eks. Lande eller adressefelter) kan deaktiveres eller aktiveres. Du kan også oprette yderligere felter, hvis det er nødvendigt.
Sikkerhed og tilladelser. Du kan konfigurere specifikke regler og tilladelser til forskellige kategorier af brugere.

Og mange andre funktioner:

  • Web Services API
  • Tillad kunder at registrere / logge ind via e-mail eller brugernavn
  • Kunder kan se deres ordrehistorik og ordrestatus
  • Kunden har en adressebog
  • Kunderoller (grupper)
  • Live chat integration
  • Tilpasningsvenlige e-mailskabeloner
  • Private beskeder
  • Tidszone understøttelse
  • Gendan adgangskode
  • Flere kontoregistrerings- / -aktiveringstyper som automatisk registrering, e-mail validering eller admin godkendelse.
  • Billedoptagelse ved login / registrering
  • Kontaktformular
  • Kundeaktivitetslogbog mv.

Ja! – Jeg vil høre mere

Så kontakt mig gerne…

14 + 1 =